neděle 27. ledna 2013

Balíček z Amazonu aneb HighBeam vs. HighLights

V pátek jsem ve schránce našla dlouho očekávaný lístek z pošty. Byl to balíček z Amazonu, paráda konečně jsem se dočkala. V sobotu jsem šla balíček vyzvednout natěšená jak malý děcko.

Balíček obsahoval:


Technic High Lights 12ml                                            £1.65
W7 Bronzing Face Powder - Honolulu 6g                                       £1.19
Maybelline Dream Lumi Touch Concealer - odstín 03 Sand £2.90
Loréal Duo Sun Powder 101 Blonde Harmony 9g                            £5.84

+ poštovné                                                              £5.99

= Dohromady £17.57 ( mě to z účtu odečetlo 550kč )






Odkaz na prodejce z Amazonu ZDE



Ceny nemá smysl komentovat, už jsem si zvykla, že jsou u nás Loréal a Maybelline  celkem předražený. Ale tyhle věci jsem objednala hlavně kvůli porovnání rozjasnovače od Technic vs. HighBeam od Benefit. Mimochodem, ten bronzer od W7 se taky nápadně podobá tvářenkám a bronzerům od Benefit. Zatím,ale nemám s čím porovnat.


W7 Bronzing Face Powder - Honolulu 6g

U tohoto bronzovacího pudru nelze vybrat odstín. W7 má různé typy tvářenek a 
pudrů, každý umí něco jiného, stejně tak jako podobné produkty od Benefit. Pudr se dobře nanáší i s přiloženým aplikátorem, který je úžasně hebký na dotek. Za mě spokojenost! 







Maybelline Dream Lumi Touch Concealer




Rozjasňující korektor mi asi bude k prdu, jelikož jsem telátko a objednala jsem hodně tmavý odstín :-D 03 Sand. Tak vyzkouším možná až v létě. Dámy, dávejte si na to při objednávání pozor. 

  











Loréal Duo Sun Powder 101 Blonde Harmony 

Tenhle bronzující pudr už používám přes dva roky. Nemám nic co bych mu vytkla. Nanáším ho na celý krémem namazaný obličej (make-up nepoužívám), nemá moc výrazný shimmer.



Technic HighLights rozjasňovač

Tak na něj jsem se moc těšila, jednou jsem na něj narazila při brouzdání na e-shopu ZDE. Bohužel se mi do nepodařilo do e-shopu zaregistrovat, tak jsem šla hledat na Amazon. A dál už to znáte...
Jelikož mám i mini balení HighBeam od Benefit, mohla jsem oba produkty porovnat.

Technic HighLights 12ml £1.65   X   Benefit HighBeam 12ml $26.00 ZDE

Oba se nanáší stejně dobře jak prsty tak štětcem. HighBeam má trochu více růžovější nádech, ale po rozmazání vypadají oba stejně. I výdrž mají stejnou. U HighLights je o něco nekvalitnější štěteček.
Názor si udělejte podle swatchů sami.






A jedna rada na závěr:

Pokud budete objednávat z Amazonu, Ebay či jiného zahraničního e-shopu, připočítejte si   k ceně výrobku i cenu za poštovné, mimo EU i cenu DPH, CLO (více info ZDE).
Výslednou cenu potom můžete porovnat s e-shopy u nás.
































5 komentářů:

  1. s tým korektorom si sa ale rozšúpla :D

    OdpovědětVymazat
  2. HighLights? To slyším poprvé, líbí se mi to a musím to prozkoumat blíž. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozjasňovač sice vypadá dost podobně, ale stejně bych raději ten od Benefitu a to proti kopiím nic nemám, prostě se mi ten narůžovělý nádech líbí víc. I na druhé fotce se mi textura líbí víc :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych tam dala toho HighLightu stejné množství jako HighBeamu ...tak mají stejný odlesk. Naštěstí už se nemusím rozhodovat jakej si vyberu :-D mám oba

      Vymazat
  4. Ty brďo, docela jsi mě nalákala... Odmítám vrážet do Benefitu a Hight Lights vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat