středa 16. ledna 2013

Nadílka z e-shopu od Plum

Jak už jsem se zmínila v článku o lednových nákupech, v pátek jsem objednala nové zbraně do mého kosmetického arzenálu z e-shopu Plumfoolery.   Odkaz zde
Vše jsem hnedle zaplatila přes internet banking a už včera odpoledne mi od Plum dorazil balíček. Novým pomocníkem se stal bronzující pudr Loréal Glam Bronze Wild Instinct odstín 302 MEDIUM - Tygr za 220,- kč a Benefit Finding Mr.  Bright dárkový set za 690,- kč. A protože nejsem škrt, tak se s vámi podělím o moji radost v podobě swatchů :-D

Tak se do toho dáme:

Loréal Glam Bronze Wild Instinct 

Včera mi dorazil spolu s balíčkem od Plum i lednový LadyBox, ve kterém jsem našla bronzující pudr. Oba pudry jsem nafotila na porovnání. Co se týče barvy bronzeru, tak se mi o něco více líbí ten od Cosm´etiky, není tak hodně nazrzlý jako Loréal a na tváři působí přirozenějším dojmem. Ale pokud bych měla hodnotit obal a zpracování, Loréal pudr by byl number one - když ho otevřete a nadzvednete pudr, vespod se ukrývá zrcátko a aplikátor, je to super vychytávka na cesty. Pokud porovnám cenu pudru u Plum v e-shopu oproti drogerii je to za hubičku. V DM jsem kupovala v létě duo bronzer Loréal ve stejném obalu za cca. 340,- kč .









Benefit Finding Mr. Bright set 

Trochu mě překvapila velikost setu, ale za tu cenu jsou minatury od Benefitu fajn.

Set obsahuje:

Rozjasňující podkladová báze Girl meets pearls 7,5 ml
Multilíčidlo Posie tint  4 ml
High Beam rozjasňovač lícních kostí  - na obalu není napsán objem
Erase paste korektor


Už teď vím, že High Beam musím koupit v plném balení - za chvíli ho vyplácám, ze všech miniatur je nejmenší. Podkladovou bázi Girls meets pearls budu používat také místo rozjasňovače, jako podkladové báze je ho škoda. Multilíčidlo Posie tint je v barvě poppy-pink nevýrazné, na rtech se úplně ztratilo. Erase pastu ještě pořádně odzkouším, oční okolí zatím nemusím moc maskovat, odstín č.2 Medium je v pořádku...

Set se mi moc líbí, je fajn odzkoušet tolik věcí a nevyhodit z okna peníze za plná balení.





 





Jaké máte zkušenosti s bronzery a rozjasňovači?




9 komentářů:

  1. Ty ceny u Plum mi přijdou i tak dost drahé :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se to drahé nezdá, většina produktů u Plum v e-shopu vychází cenově dobře. Objednávám občas z Ebay.uk a některé věci co má Plum tam vyjdou levněji, ale když se připočte poštovné - vychází to cca podobně. Navíc při objednávkách mimo EU se od 20 Euro připočítává dph 20% a nad 1500 euro ještě clo.

      Vymazat
    2. např. tady u Benefitu

      http://www.benefitcosmetics.com/product/view/finding-mr-bright

      cena 27,99 doláčů ... v akci ..když to vynásobím přibližným kurzem dolaru je to 546,- kč

      + poštovné v odkazu

      http://www.benefitcosmetics.com/help/shipping

      pokud neobjednám za 126 dolarů ...poštovné bude 13,99 dolarů


      Vymazat
  2. Set od Benefitu ti nepokrytě závidím. ;-) Co se týče bronzerů a rozjasňovačů, tak rozjasňovač nepoužívám momentálně vůbec žádný a místo bronzeru využívám hnědou tvářenku s jemným shimmerem od Reginy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem na Amazonu objednala napodobeninu HighBeam od Benefitu, jmenuje se to High Lights Technic a stojí to 3 Libry za 12 ml :-D. Až dorazí - porovnám :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenka bronzer u mě zatím na svojí premiéru čekaji. Třeba mi jedno z toho dorazí v Ladyboxu. Dneska má dorazit, tak uvidíme :-) Určitě napìšu i článek. Jinak set od Benefitu vypadá děsně lákavě. Já teď pokukuju po She's so jetset :-) Jsem dost nalomená, takže asi brzo pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten od cosm´etika je hezčí, fakt super! Ten set od Benefitu hmm, vypadá dooost dobře!:o)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som akurat asi pred tyzdnom minula plne balenie High beamu, vydrzi fakt dlho:)

    OdpovědětVymazat
  7. já chci taaak moc tu tvářenku Cosm´etika :( moc jsem si ji přála a místo toho mám rtěnku

    OdpovědětVymazat