středa 13. února 2013

Opět LadyBox aneb...

...krabičková mánie pokračuje.

Jsme v půlce února a je opět čas beauty boxů. Jako první v tomto měsíci mi dnes dorazil LadyBox.
LadyBox dorazil zabalený v růžovém kartonu, samotná krabička je černá z pevného materiálu (oproti Senza krabičce je bytelnější) s růžovou vystýlkou. Po rozbalení LadyBoxu jsem nebyla překvapená, protože už jsem dnes stihla nakouknout k Rendy Ordinary-Life na blog :-D . Nicméně obsah boxu je velmi zajímavý, ale už se pomalu začínají některé produkty v boxech dublovat. Tak si boxík rozebereme.






Lirene Micelární voda pro oči a tvář 200ml
plné balení

Značka Lirene má být dostupná v drogériích, ale neznám jí a bude to moje poprvé i co se týče odlíčení pomocí micelární vody (hanba mi :-D). Doposud jsem odličovala pouze odličovacími ubrousky, mlékem či pěnou. Uvidíme jak dobře odlíčí make-up.

Nobilis Tilia Čokoládová fantazie 50ml
cestovní balení

Přírodní rostlinný bio balzám mi přijde celkem tuhý, ale má se při kontaktu s tělem roztavit a použít jako masážní olej. Voní jako kakao, které je v něm i obsaženo spolu s rostlinnými másly a oleji. Už jsem ho stihla ochutnat a chutná jako ztužený tuk s kakaem. Balzám lze dle Ladytipu použít i jako Lubrikant - nechce se mi tam dole patlat kakaový tuk :-D . Nějaké uplatnění mu ještě najdu.  (po dobu psaní o LadyBoxu ho matlám na rty)


Fleur de Santé Tekutá rtěnka s leskem 3,5ml
 plné balení

No, rtěnku od FdS bych si za normálních okolností sama nekoupila, ale dorazila mi v celkem pěkném odstínu Nude Pink (personalizovaný produkt) a na rtech vypadá dobře. Rtěnku ukládám do kabelky k ostatním mazadlům, ještě se bude hodit.

tekutá rtěnka  a  čokoládová fantazie


tekutá rtěnka FdS odstín Nude Pink


Sans Soucis MOISTURE Aqua Benefits 30ml

Tento krém jsem měla i v lednovém GreatBoxu, tudíž už vlastním dva. Krém příjemně voní a na pleti nezanechává mastný film. Oba nespotřebuju (jsem líný-nemazací typ), tak někoho podaruju.


Biosilk Silk Therapy 15ml

Opět dubl, v lednovém GreatBoxu vám mohl přijít buď CHI (jako mně) nebo právě tento Biosilk. V tomto případě se nebojím, že bych ho nespotřebovala.


Lavera basic sensitive Balzám na rty 4,5g
plné balení

Mazadel na rty už mám hromadu, tento balzám poputuje o dům dál.


Lavera Faces MY AGE Omlazují denní krém 3x1ml

Anti-Age krémy nejsou moje parketa, mamka bude mít radost.



Smoklin 10 tobolek + Smoklin 2x detoxikační čaj

Smoklin má mít silné antioxidační účinky a má chránit organismus před negativními vlivy kouře, zakouřeného prostředí nebo smogu. Já jsem nekuřačka, ale můžu využít po noci probdělé někde v klubu. Nejsem zastáncem těchto preparátů v boxech.



Jak se vám únorový LadyBox líbí?



 

3 komentáře:

  1. mne sa moc nepacil, lepsi bol mesiac predtym!
    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty super tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovědětVymazat