čtvrtek 11. dubna 2013

OHH! LA LA! OLIA

Hned na začátek bych chtěla podotknout, že níže zmíněnou barvu  na vlasy jsem si koupila v NDR za své těžce vydělané peníze a článek není zaplacen PR oddělením Garnier. To jen pro pořádek, protože tentokrát nebudu šetřit superlativy a orgastickými výlevy :-D


GARNIER OLIA 





Jak už jsem psala nahoře, barvu jsem koupila v Německu (v Kauflandu) za 6,95 Euro (cca. 175,-Kč). U nás k mání asi zatím není, což je opravdu Schade! Neboli škoda! Ale už jsem si zvykla, že ta naše maličká zemička je sto let za opicema. 

Barva mě zaujala v regále svým obalem, žlutá květina docela bila do očí, za což jí velmi děkuji - jinak by se ztratila v davu ostatních barev. Já bych tím pádem nikdy nevyzkoušela tak výbornou barvu na vlasy (velké ááách) a vlasy bych neměla krásně lesklé a hebké na dotek (obrovské ááách). Nikdy bych si  vlasy neobarvila za pomocí toho nejfuturističtějšího aplikátoru co jsem kdy viděla (asi jsem toho v životě ještě moc neviděla) a nepoužila bych přiložené černé rukavice na barvení (černé igelitové rukavice jsem taky nikdy neviděla). Dost sentimentu! Ještě bych se vám tu rozbrečela radostí. Zpátky do reality! Mé vlasy jsou Oil friendly, takže jsem mohla tak dobrý výsledek očekávat.



Olia obsahuje barvicí oleje a je bez amoniaku. Při aplikaci příjemně voní, nevím jak tu vůni popsat, nejspíš po květinově-ovocném oleji? Součástí balení je i kondicionér, který voní jako šťavnatá jablka. Barva má krémovitou konzistenci - nestéká a dobře se s aplikátorem nanáší až ke kořínkům. Barva má na vlasech působit cca. 30 minut. Barvila jsem odstínem č. 1.0 černá a musím pochválit to, že se  z vlasů velmi dobře vymývá. Nakonec jsem ještě použila přiložený kondicionér - ještě mi v tubě zbylo na cca. 2 aplikace (mám vlasy po ramena). Vlasy jsou po aplikaci barvy a kondicionéru lesklé a hebké jako nikdy.  L'Oreal a Schwarzkopf  se můžou jít bodnout (co se drogérkových barev týká). Já dávám téhle barvě palec nahoru a vřele doporučuju.



Jeden super zlepšovák nakonec, aneb nebylo upatlané umyvadlo.


Na Facebooku Garnier psali, že bychom se mohli této barvy do léta dočkat  i u nás :-)

Už se na ni těšíte?

5 komentářů:

  1. Ahoj, příslušenství vypadá luxusně, černé rukavice jsem u barvy ještě nikdy nenašla:)
    Zdraví Tereza z akce blobox:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pokud dorazí k nám do drogérek, určitě vyzkouším, pořád pátrám po barvě, která by mi na vlasech vydržel sytá déle než dva týdny (asi mám prostě divné vlasy, že nezvládají ani permanentní barvy) a tak už jsem vyzkoušela snad všechny, co se u nás prodávají, ale pokaždé je to stejné. Po přibližně dvou týdnech je barva vybledlá, někdy dokonce vůbec nepřipomíná barvu původní...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si před měsícem koupila fialovou v Rakousku :) A je fajne

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsou už i u nás a krásné barvy,výběr velký,139kč v parfumérii.

    OdpovědětVymazat