neděle 2. června 2013

TAG - Poznej mě blíž...

Dnešek je další ze série zamračených dnů a já právě testuji masku na obličej od Tony Moly. Ale o té vám napíši příště, dnes si dáme opět TAG. Tentokrát je to otázkový mišmaš na téma kosmetika, oblékání atd...

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

Mé vlasy jsou od přírody spíše rovné, ale čas od času se najde nějaký ten neposlušný pramen, který se kroutí jak se mu zachce.

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?

Vlasy si barvím od střední doma a ke kadeřníkovi chodím jen jako doprovod s přítelem, když jde na stříhání.

3. Nosíš ten samý účes, každý den nebo si s vlasy vyhraješ?

Nejčastěji nosím vlasy v culíku, je to hodně praktické a rychlé. Když mám náladu, vyžehlím vlasy a načešu si rovnou ofinu nad obočí.

4. Děláš si vlastní manikúru a pedikůru nebo chodíš do salonu?

Manikúru i pedikúru zvládám sama doma. Nehty na rukou nemám ráda moc dlouhé. Ještě před dvěma měsíci jsem si dělala gelové nehty, ale už mě nebaví to doplňování (časově náročné a bolí mě pak záda) a gel jsem sundala. O chodidla se starám nárazově, nic pravidelného (jsem ostuda), ale s nástupem léta svou péčí o nožky zintenzivňuji. Ráda si nehty na nohou barevně lakuji a loni jsem zkoušela i gel.

5. Jak často měníš laky na nehtech?

Když jsem měla gelové nehty, tak jsem barvu měnila po třech týdnech. Poslední dva měsíce mám tři oblíbené laky na nehty a ty střídám dokola. Ráda bych si tento měsíc objednala gel-laky, které mají delší výdrž a pěkně zpevní nehty, ale aplikace není  časově náročná jako klasický gel.

6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?

Nehty na nohou si lakuju jen v létě.

7. Jak dlouho ti trvá než se nalíčíš?

Tak cca. 30 minut, počítám do toho i ranní čištění pleti a aplikaci krémů. Mezitím sleduju televizi a občas nastane zásek :-D

8. Líčíš první oči nebo první používáš make up?

Nejdřív nanáším make-up (BB krém) a pudr, pak obočí, oči a tvářenka.

9. Sbíráš make up, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?

Ne, že bych zrovna sbírala, nebo hromadila make-up, ale kupuju zrovna to co se mi líbí. Sem tam nějakou tu limitku.

10. Jak často nosíš umělé řasy?

Asi dvakrát do roka, když je "dámská jízda".

11. Líčíš se každý den?

Ve všední den se líčím každé ráno do práce. O víkendu jen, když se někam chystáme s přítelem - kino, nákupy, výlet.

12. Líčíš se i v případě, že jsi celý den s rodinou?

Celý den jsem s rodinou nebyla, ani nepamatuju :-D Bydlím nějaký ten pátek s přítelem a svoje rodiny vídáme jen na návštěvě - tudíž se namaluju.

13. Vyšla bys někdy z domu bez make upu?

Asi jo, ale zatím jsem neměla důvod se nenalíčit (vlastně na barevné typologii jsem byla bez make-upu).

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?

Záleží na tom, co považujete za drahé. Nad 500,-Kč mám ve své sbírce hodně exemplářů, co se kosmetiky týče.

15. Plánuješ si denně oblečení?

Neplánuju, ráno vezmu na co mám náladu. Obvykle stejný "model" obléknu i tři dny po sobě, pokud nepobývám v zakouřeném prostoru a nemám oblečení propocené.

16. Jak často střídáš kabelky?

Kabelky moc nestřídám. Aktuálně mám dvě, které nosím často.

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?

Ve všední den vstávám kolem půl sedmé ráno, nebo podle nasmlouvaných schůzek či jiných úkolů. Do postele večer chodím kolem půl desáté, zapnu televizi a u ní pak obvykle usnu.

18. Jak často/kdy cvičíš?

Necvičím :-D

19. Pravák, levák?

Pravák

20. Jak jsi vysoká?

Měřím 178 cm.

21. Kolika mluvíš jazyky?

Mluvím anglicky a trochu německy. Loni u Balatonu jsem se naučila i pár maďarských frází. Na oplátku jsme pár frází v češtině naučili našeho maďarského kamaráda :-D

22. Kolik máš zvířat?

Máme doma jednoho kocourka a teď i jednu mouchu masařku a komára.

23. Čteš, komentáře na blogu?

Komentáře na blogu čtu všechny a moc za ně děkuju.

24. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?

Jestli se počítá kroužkování v časácích, tak ano.

25. Jak jsi přišla na název svého blogu?

Protože miluju kočky, volba byla jasná. Duhová - barvy ke kosmetice patří.


To byl Maki ještě malé koťátko :-)


Napište mi do komentáře odkaz na váš TAG, ráda si ho pročtu :-)






8 komentářů: