čtvrtek 15. ledna 2015

New in... KIKO Drážďany

Dnes si dáme jen takové menší New in... z Drážďan. Jelikož se jen velmi těžce dostávám do pracovního tempa, tak jsem si dopřála ještě den volna navíc. Vyrazila jsem do Drážďan trochu provětrat peněženku a potěšit oči :-) Nebudu vám tu ukazovat vše, co jsem nakoupila, jelikož to bylo hlavně oblečení... Ale dopřála jsem si i nějakou tu dekorativní kosmetiku, a tou se vám ráda pochlubím :-)

Mým hlavním cílem, co se kosmetiky týče bylo KIKO. Pár věcí už od nich doma mám, a dle mého názoru se jedná o velmi kvalitní kosmetiku. Škoda, že pro ni musíme jezdit až za hranice...

Neměla jsem žádnou představu, co bych si chtěla z KIKO odnést, tak jsem koukala po zlevněných kouscích. Něco málo mě zaujalo... a zde máme vítěze 

Časem vám je určitě představím víc, zatím budu testovat :-)


Voděodolné oční linky z edice Tropical 

Krémová tvářenka - jo růžová a fialová, to je moje :-D
 Lak na nehty v úžasné, tmavé, třpytivé barvě
(omlouvám se za kvalitu fotky)
 Gel Look Top Coat - no prostě extra lesklý nadlak :-D
 Nákup v KIKO mě nějak zvlášť nezrujnoval... 
Dohromady jsem u kasy zaplatila cca 15 Euro.

No a ještě něco z Primarku... Ty mini disco koule jsou lesky na rty :-D 
A nějaká ta bižu... Korále...

Co vás zaujalo nejvíce?

2 komentáře:

  1. ten láček vypadá skvěle :)) také jsem si jeden nedávno přivezla :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s touhle značkou mám velmi špatnou zkušenost. :( Bohužel mi ty jejich laky a krémy na obličej úplně zničily nové ručníky, které jsem měla koupené. A obecně mi přijde, že se dá sehnat lepší kvalita za stejné peníze. Tohle je takový levnější Avon nebo LR. ;-) Ale třeba to jenom neumím používat, těžko říct :)

    OdpovědětVymazat